Magnofuel made in Germany und andere

23/06/2011 - 20:46 von Peter | Report spam
How it works:
Natürlich funktionierts mit Quantenphysik wie sonst? Es wird hier ganz
genau erklàrt:
http://www.maneno.com/magnofuel/enfuel2.html

Im Iran werden bereits 1,2 Millionen dieser Magnete im Rahmen der
Bemühungen der Bemühungen der Regierung, die Luftverschutzung zu
vermindern, mit grossem Erfolg eingesetzt:
http://www.world-wire.com/news/0519050001.html

Mehr Theorie:
http://permagconditioner.com/doc/RA...A_fuel.pdf

Andere Hersteller:
http://eurco-llc.com/metadot/index....mp;op=show
http://permagconditioner.com/first_1.html
http://fuelmag.fuel-saving.si/en/Super_fuel_mag/
http://www.wholly-water.com/MagnetizerAuto.htm

<http://www.fuelsaver4all.co.uk/fuel...-p.asp>
Ein Ausschnitt aus dieser Seite:

The orientations of the spins have a pronounced effect on the behaviour
of the molecule. In fact, ortho-hydrogen is unstable and more reactive
than its para-hydrogen counterpart. The liquid hydrogen fuel that is
used to power the space shuttle is stored in the para-hydrogen form,
which is less volatile to prevent incidents. On the other hand it’s more
beneficent to have automotive fuel in ortho state that is more reactive.
Fuel magnetizer was design to change fuel properties into ortho state.
By delivering more dynamic fuel into combustion chamber we are now
attracting more air into combustion process. Moreover, clustered fuel
molecules under influence of strong magnetic charge will be broken into
smaller components and will have better bonding abilities with oxygen
molecules.

The basic principles of magnetizing fuel were utilised by NASA to help
stabilise their hydrogen rockets. Hydrogen is the key element in fuel
and water and NASA helped set the course to the future benefits of
magnetic systems in our daily life.

Noch mehr Wissenschaft:
http://mundi.com/tech.html
http://mundi.com/history.html
Ionizing fuel: http://mundi.com/operating.html

Das erste Patent für magnetische Flüssigkeitsbehandlung wurde offenbar
in den USA an Herrn Dean Moody vergeben. Hier der Link darauf:
http://ip.com/patent/US5783074

Wasserbehandlung:
https://www.jatech.fr/pdf/Abstract_...Nr._15.pdf
http://www.sciencedirect.com/scienc...5496002436
http://www.ajol.info/index.php/wsa/...4921/12597

Es sei hier noch der Erfinder und Privatforscher Jörg Hempel erwàhnt,
der einen "Ionic magnetic Power Charger erfunden hat. Hier der Link auf
das Patent:
http://www.rexresearch.com/hempel/hempel.htm

Offenbar steckt also noch viel ungenutztes Potential in Magneten; man
denke nur auch and die Permanentmagnetmotoren. Leider kann ich darauf
keinen Link angeben, es gibt zwar viele Zeugen die sie gesehen haben,
aber leider werden immer wieder die Erfinder eingesperrt oder die
Motoren zerlegen sich selber und um das zu verhindern, sind die Erfinder
kollektiv dazu übergegangen, Demonstrationsmodelle direkt nach der
Vorführung zu vernichten.


Bei dieser Gelegenheit möchte ich natürlich nicht versàumen, auf eine
weithin unbekannte und (geheimgehaltene) Gefahr hinzuweisen, die aus der
immer weiteren Verbreitung des Internets herrührt:
http://www.hochbuerder.org/erdstrahlen/
 

Lesen sie die antworten

#1 Gernot Griese
23/06/2011 - 22:33 | Warnen spam
Peter schrieb:

The orientations of the spins have a pronounced effect on the behaviour
of the molecule. In fact, ortho-hydrogen is unstable and more reactive
than its para-hydrogen counterpart. The liquid hydrogen fuel that is
used to power the space shuttle is stored in the para-hydrogen form,
which is less volatile to prevent incidents. On the other hand it’s more
beneficent to have automotive fuel in ortho state that is more reactive.
Fuel magnetizer was design to change fuel properties into ortho state.
By delivering more dynamic fuel into combustion chamber we are now
attracting more air into combustion process. Moreover, clustered fuel
molecules under influence of strong magnetic charge will be broken into
smaller components and will have better bonding abilities with oxygen
molecules.

The basic principles of magnetizing fuel were utilised by NASA to help
stabilise their hydrogen rockets. Hydrogen is the key element in fuel
and water and NASA helped set the course to the future benefits of
magnetic systems in our daily life.




Jetzt mußt du dir nur noch ein Auto besorgen, daß mit Wasserstoff fàhrt.
Ortho- und Para-Form gibt es nàmlich nur beim molekularen, nicht beim
gebundenem Wasserstoff. Außerdem benötigt man dazu noch magnetische
Monopole (magnetic charges) um die Kraftstoffbrocken zu zerkleinern.

Dummheit oder Verarschung?

Gernot

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